سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/9/25
11:1 ص

پاپ آپ استند 2*3 مگنتی فنری LX

پاپ آپ استند نمایشگاهی,استند نمایشگاهی,پاپ آپ استند,قیمت استند نمایشگاهی

پاپ آپ استند نمایشگاهی

پاپ آپ (Pop Up) از سازه های پر کابرد در استند های نمایشگاهی می باشد. پاپ آپ نمایشگاهی را به راحتی می توان نصب و اجرا نمود، با توجه به ساختار مناسب براحتی جمع می شود که مزایای پاپ آپ می باشد. اگر شما نیز دنبال جلوه های خاص هستید به راحتی می توانید با استفاده از طرح هایی که روی پاپ آپ چاپ می شود غرفه ی نمایشگاهی خود را بسازید. پاپ آپ جذاب و زیبا باعث جذب مخاطب می شود، تنوع در سایز و ابعاد پاپ آپ این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از پوستر در سایز و ابعاد مختلف استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که پاپ آپ نمایشگاهی از لحاظ قیمت بسیار مقرون بصرفه می باشد. شما فقط یکبار هزینه پاپ آپ را می پردازید و می توانید در نمایشگاه های مختلف از آن استفاده می کنید. حتی می توانید پوستر آن  را با هزینه های بسیار کم تعویض نمایید. از دیگر مزیت های پاپ آپ ساختار آن است که به راحتی باز می شود، همچنین با جمع شدن حجم بسیار کمی می گیرد و می توانید آن را انتقال دهید.

 پاپ آپ استند نمایشگاهی,استند نمایشگاهی,پاپ آپ استند,قیمت استند نمایشگاهی 
استند نمایشگاهی

طرح زیبا و چاپ با کیفیت از مؤثرترین راه های جذب می باشد، شما می توانید طراحی تا چاپ را با خیال آسوده به مجموعه پیشرو رسانه بسپارید.

برای دریافت قیمت پاپ آپ نمایشگاهی می توانید با مجموعه پیشرو رسانه تماس بگیرید و لیست قیمت انواع پاپ آپ نمایشگاهی را دریافت کنید.

تا پایان نمایشگاه در کنار شما هستیم !

آژانس تبلیغاتی پیشرو رسانه با بیش از 22 سال تجربه موفق در عرصه تبلیغات و با بهره گیری از تجارب گذشته و فن آوری نوین و همچنین توجه به جدیدترین استانداردهای جهان و تطبیق آن با فرهنگ اسلامی و سلیقه ایرانی قادر گردید تا کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

آدرس: انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، روبروی مرکز طبی کودکان، پلاک 59، طبقه سوم، واحد 6، شرکت رسانه

((همراه با پارکینگ اختصاصی ))

تلفن: 68 – 67 665 665 021  ( 5 خط )

همراه: 24 29 415 0939

ایمیل: silverrasaneh@gmail.com

وب سایت:

pishrorasaneh.com



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ